Ζαχ. Φθενάκης: "...θα μπορούσε να αποτελέσει case study για ένα σύγχρονο "Ηγεμόνα"

Τελικά το πρόβλημά μας στο Βραχάσι είναι πρόβλημα πολιτικού πολιτισμού. Αυτό που λαμβάνει χώρα τις τελευταίες μέρες στο χωριό μας θα μπορούσε να αποτελέσει case study για ένα σύγχρονο "Ηγεμόνα" (τον Ηγεμόνα του Μακιαβέλι εννοώ), με τίτλο "Πώς να φέρετε τα πάνω κάτω σε μια χαμένη υπόθεση"...

Δεν ξέρω αν είναι για να γελάς ή για να κλαίς.

Το σίγουρο όμως είναι ότι πρόκειται μια για φαιδρή προσπάθεια διαστρεύλωσης της αλήθειας από τους γνωστούς ετερόκλητους συμμάχους της γνωστής ανίερης συμμαχίας.
Όπως φαίνεται, μάλλον φαντάζονται ότι έχουν απέναντί τους μια μάζα ηλιθίων, που μπορούν να τους κάνουν να πιστέψουν ότι τους πουν, όσο απίστευτο κι αν είναι.
Ένα πράγμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί άξιο θαυμασμού σ' αυτούς τους ανθρώπους, είναι ότι έχουν ένα ακατανίκητο πείσμα, το οποίο εν τέλει δεν μπορεί να το θαυμάσει κανείς, όταν διαπιστώνει ότι αγγίζει τα όρια της ανοησίας και της γελοιότητας.


Πώς αλλοιώς να χαρακτηριστεί, παρά ως γελοιότητα, η προσπάθεια διαστρεύλωσης μιας οφθαλμοφανούς και αυταπόδεικης αλήθειας για την κατάσταση του χωριού μας και τις ευθύνες του δημάρχου, την οποία στηλίτευσαν όλοι οι Βραχασώτες που πήραν το λόγο στη λαϊκή συνέλευση;
Πώς να χαρακτηριστεί η πρόσπάθεια παραποίησης των πραγματικών γεγονότων μιας λαϊκής συνέλευσης, μάρτυρες της οποίας ήταν πλήθος κόσμου;
Πώς να χαρακτηριστεί η προσπάθεια διασποράς ψευδών ειδήσεων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης του Ηρακλείου, με την επιλεκτική μεταφορά αποσπασμάτων, που καμιά σχέση δεν έχουν με την ουσία;
Η αλήθεια είναι ότι τους έχει γίνει ο Μιχάλης μόνιμος εφιάλτης.
Αυτό ωστόσο έχει μια λογική εξήγηση.
Ο δήμαρχος, παρ' όλο που βρήκε ένα πολύ άσχημο κλίμα γι αυτόν στο Βραχάσι, ως αποτέλεσμα της εγκατάλειψης και της αδιαφορίας του για το χωριό, δεν αποτέλεσε και δεν αποτελεί το στόχο της ανίερης συμμαχίας. Στόχος είναι ο Μιχάλης ο Πετσαλάκης, ο Χρήστος ο Μαμαλούκος (η πλειοψηφία δηλαδή του τοπικού συμβουλίου) και όσοι βρισκόμαστε δίπλα τους και τους ενθαρύνουμε να προχωρήσουν.
Δεν ενδιαφέρει την ανίερη συμμαχία το Βραχάσι.
Τους ενδιαφέρει να πάρουν ξανά το πάνω χέρι και να κάνουν τα ίδια που έκαναν μέχρι σήμερα, όπως π.χ. τις παράνομες προσλήψεις στην Επιχειρησιακή Βραχασίου, την είσπραξη χρημάτων έξω από διαδικασίες του δημόσιου λογιστικού, την εξυπηρέτηση υμετέρων, τα άτυπα προσωπικά δάνεια προς την κοινότητα, την κατάχρηση των χρημάτων του Μανώλη του Κακέπη από το ταμείο του Αναυλόχου, που προοριζόταν για την αναστήλωση του παλιού σχολείου κτλ.
Ο δήμαρχος εξ αρχής δε θέλησε να λύσει κανένα απ' αυτά τα προβλήματα, ούτε να βάλει τάξη στα κακώς έχοντα.
Ενδιαφέρθηκε μόνο να εξυπυρετήσει τις γνωστές παλιές του φιλίες μέσα στα πλαίσια αλληλοϋποστήριξης και επέτρεψε να διαιωνίζεται το κακό.
Από την άλλη το τοπικό συμβούλιο (πλήν Γ. Φθενάκη) και όλοι εμείς που το στηρίζουμε, ζητούσαμε να μπει μια τάξη και να λειτουργήσουν τα πράγματα ορθολογικά, έξω και πάνω από μικρά και μεγάλα συμφέροντα.
Είναι λογικό λοιπόν να είμαστε εμείς ο στόχος και κατ' επέκταση ο Μιχάλης ο Πετσαλάκης.
Δυστυχώς όμως για αυτούς, η πλειοψηφία των συγχωριανών μας, βρίσκεται στο πλευρό του τοπικού συμβουλίου και το στηρίζει, γιατί βλέπει τις προσπάθειες που καταβάλει για την επίλυση των προβλημάτων του χωριού. Έτσι οι όποιες προσπάθειες της ανίερης συμμαχίας απλώς πέφτουν στο κενό, γιατί οι άνθρωποι πλέον βλέπουν και ξέρουν.
Το μόνο που κατάφερε λοιπόν η ανίερη συμμαχία με την τακτική της να πάει στο Κρήτη TV, ήταν να δυσφημίσει το Βραχάσι, ως χωριό ταραξιών.
Αυτό ομολογουμένως το κατάφεραν, όπως επίσης κατάφεραν να γίνουν γνωστές σε όλους τους Βραχασώτες η τακτική τους και η ηθική τους...

Ζαχ. Φθενάκης

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΖΑΧΑΡΙΑ
ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΡΚΗ ΑΓΩΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΩΤΙΚΟ ΩΡΑΙΟ ΕΛΑΙΩΝΑ
ΚΛΑΔΕΥΟΥΜΕ ΟΡΓΩΝΟΥΜΕ -ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ-
ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΑΝΕΡΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ...
ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΣΙΝΑΔΕΣ
ΜΕ ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ.
ΜΑΝΟΛΗΣ Ρ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ελπίζω να μη νομίζει ο κύριος του «Αναβλόχου» ότι πρέπει να του πάρω την άδεια για να ενημερωθώ από τις υπηρεσίες για διάφορα θέματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν το Βραχάσι. Ας μάθει ότι ως τοπικός σύμβουλος, που τιμώ τη θέση που μου έδωσε ο κόσμος, έχω την υποχρέωση να ενημερώνομαι για όσα συμβαίνουν γύρω μου και να ενημερώνω τον κόσμο.
Αντελήφθηκα λοιπόν κάτι που δεν το γνώριζα, ότι με απόφαση του κοινοτικού συμβουλίου Βραχασίου επί Σφυράκη, η οποία επικαιροποιήθηκε από το δημοτικό συμβούλιο Αγ. Νικολάου, απαγορεύεται η κολύμβηση στο λιμάνι Σισίου και ότι η διαμορφωθείσα παραλία διατίθεται μόνο για ηλιοθεραπεία. Αυτό όπως φαίνεται δεν ήμουν μόνο εγώ που δεν το γνώριζα. Η απόφαση πάρθηκε στα κρυφά και δεν έγινε ποτέ γνωστή στον κόσμο και δε θα το μάθαινα ίσως ποτέ, αν δεν έβγαινε στη «διάυγεια». Το έμαθα όμως, όσο κι αν προσπαθούσαν να το κρύψουν...
Επειδή καμιά μέριμνα δεν έχει ληφθεί λοιπόν, μετά απ’ αυτή την απαγόρευση για την ασφάλεια των λουομένων, έχω ζητήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό, από τον υπεύθυνο αντιδήμαρχο να με ενημερώσει, πώς ενημερώνεται ο κόσμος για την απαγόρευση αυτή και ποιός φέρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Πού είναι το κακό; Μέχρι σήμερα ωστόσο κανείς δε μου έχει δώσει απάντηση (γιατί άραγε;;;). Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στο λιμεναρχείο, μήπως μπορεί αυτό να μου δώσει απάντηση και ετοιμάζομαι να προβώ σε παραπέρα ενέργειες, εναντίον των υπευθύνων του δήμου, που ενώ τους έχω κάνει έγγραφες αιτήσεις πάνω από δυό μήνες, απαξιώνουν να μου απαντήσουν.
Ας μάθουν όλοι, ότι όταν ζήτησα την ψήφο του κόσμου για να τους εκπροσωπήσω στο τοπικό συμβούλιο, δεν το έκανα για να είμαι «γλάστρα» ή για να κάνω τα στραβά μάτια. Η ασφάλεια των λουόμενων είναι πάνω και πέρα από όλα τα μικροπολιτικά παιχνίδια του καθενός και εγώ τουλάχιστον το θεωρώ καθήκον μου να πράξω ότι περνά από το χέρι μου για την ασφάλεια των λουόμενων, πολλοί από τους οποίους είναι και συγχωριανοί μου. Θεωρώ επίσης ότι η ενεργειά μου αυτή, αποτελεί ένα μέτρο πίεσης για να αποκατασταθεί η ζημιά του μώλου και να αποφασίσουμε τι θέλουμε ως κοινωνία για τη χρήση του λιμανιού. Δεν είμαι εξ άλλου εγώ αυτός ο οποίος απαγόρευσε την κολύμβηση στο λιμάνι και δηλώνω ευθαρσώς και ξεκάθαρα, ότι εγώ θέλω να μπορεί ο κόσμος να κολυμπά στο λιμάνι, αλλά να κολυμπά με ασφάλεια. Όμως ας αναλογιστεί καθένας την ευθύνη στην περίπτωση που θα προκληθεί κάποιο ατύχημα και τη δυσφήμιση που θα υποστεί η περιοχή μας από την απερισκεψία των υπευθύνων. Θα συνεχίζω λοιπόν να ζητώ ενημέρωση για ότι θεωρώ αναγκαίο και δεν πρόκειται να ζητήσω την άδεια κανενός κυρίου «Αναβλόχου» για να το πράξω.
Το τελευταίο που αναφέρει ο κύριος του «Αναβλόχου», για μένα και τον αδερφό μου, ότι υπήρξα ενοικιαστής παραλίας στο παρελθόν κτλ, είναι παντελώς άσχετο με το θέμα και μπαίνει εμβόλιμα για να δημιουργήσει στρεβλές εντυπώσεις. Έτσι ενώ εστιάζει σε μένα και στον αδερφό μου, δε λέει τίποτα για προηγούμενους ενοικιαστές, ούτε για κάποιους άλλους που κατηγορούνται για υπεξαίρεση για θέματα που αφορούν την παραλία ... Σε ότι αφορά δε τον αδερφό μου, ας μάθει ότι δεν ήταν ενοικιαστής, αλλά εγγυητής και επομένως καλά θα κάνει να μην τον ανακατεύει καθόλου. Το να πιστεύει ότι ανακατεύοντας την ιδιότητά μου ως παλιού ενοικιαστή της παραλίας «Αυλάκι», θα με κάνει να φοβηθώ ή θα μου στερήσει το δικαίωμα να ασκώ τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την ιδιότητά μου ως τοπικός σύμβουλος, είναι γελασμένος. Ενημερώνω επίσης τον κόσμο ότι έχω ήδη θέσει και άλλα παρόμοια ερωτήματα σε διάφορες υπηρεσίες που αφορούν τις παραλίες του Σισίου και το λέω αυτό, μήπως το λαγωνικό του «Αναβλόχου» τις «ανακαλύψει» και νομίζει πάλι ότι βρήκε κανένα θυσαυρό.

Χρήστος Μαμαλούκος
Τοπικός Σύμβουλος Βραχασίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τις τελευταίες 30 ημέρες

Η ιστορία της Μαρίας Λιουδάκη από τη Λατσίδα ήρθε στην επικαιρότητα με αφορμή την τανία "Το τελευταίο σημείωμα"

Διασχίζοντας το Φαράγγι στο Σελλινάρι στις αρχές του 20ου αιώνα...

"Τούτο τον κόσμο εμάθαμε"... λέει ο Γ. Κυβερνήτης

Ψήφισμα Βραχασωτών για το κλείσιμο των Γραφείων της Δημοτικής Κοινότητας

Συνέντευξη του Μανόλη Γιανναδάκη στο ΝΟΣΤΙΜΟΝ ΗΜΑΡ για την έκθεση χαρακτικής που ανοίγει σήμερα 4 Αυγούστου 2017 στο Βραχάσι με θέμα τον Ερωτόκριτο

Βραχασώτικες Ιστορίες: Η δημοσκόπηση του "χασαπόχαρτου" του ...Αρισμαρή!

Ο Σταυρός και τι σηματοδοτεί στο Σελλινάρι

O Γιώργης Ξυράφης στο Σίσι φτιάχνει μοναδικά μουσικά όργανα παραδοσιακής μουσικής!!!

Σπύρος Σουλαδάκης: Ένας πιανίστας με καταγωγή από το Βραχάσι