Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΣΙ

Πρωτ. Ευαγ. Παχυγιαννάκης

Νιώθω περήφανος αετός, Βραχάσι μου, για σένα,
ποτέ δεν σ’ απαρνήθηκα κι ας βρίσκομαι στα ξένα.

Νιώθω περήφανος αετός, σαν τον αετό «πετρίτη»,
γιατί ποτέ δεν έχτισα φωλιά σαν τον σπουργίτη.

Πάντα ψηλά την έχτιζα στο πιο ψηλό κλωνάρι,
γιατί ’χα σύμμαχο τρανό τον Άγιο καβαλάρη.

Τον Βραχασώτη  Άγιο και τον  Σελλιναριώτη,
γι’ αυτό ποτέ δεν έχασα τη δύναμη την πρώτη.

Φωθιά ’ν ο λόγος του Θεού και δεν μπορεί να σβήσει,
ώσπου να βρει άλλες καρδιές να τις φωταγωγήσει.

Πάντα στσι πιο ψηλές κορφές θέλω να σεργιανίζω,
μα πάλι εδώ στον τόπο μου με μνήμες να γυρίζω.

Τώρα ξανά στα πέτρινα σοκάκια του χωριού μου,
έρχομαι για να ξαναβρώ τη δύναμη του νου μου.

Στου Βραχασού τα ορφανά  έρημα  καλντερίμια,
γυρίζω τώρα και θωρώ παλιού καιρού  συντρίμμια.

Μα πάλι αναντρειώνομαι  και σαν την ηλιαχτίδα ,
έρχεται μες στο στήθος μου μια ζωντανή ελπίδα.

Και λέει: - απ’ τα χαλάσματα  πάλι θα δούμε φώτα
και το Βραχάσι ζωντανό θα γίνει σαν και πρώτα.

Όνειρα πρώτα και στερνά στου φεγγαριού τη χάση
μέσα μου θα ’στε ζωντανά με ρίζες στο Βραχάσι.

Γραμμένο για την τιμητική εκδήλωση, του Πολιτιστικού  Συλλόγου Βραχασίου «Ο ΑΝΑΒΛΟΧΟΣ», που έγινε για τον Αλέκο Κακέπη, συνταξιούχο εκπαιδευτικό, στο Επάνω Σίσι (Γεράκι), αφιερώνεται στον Πολιτιστικό Σύλλογο Βραχασίου.  Άγιος Νικόλαος Λασιθίου, 19 Αυγούστου 2016
Ευάγγελος Γ. Παχυγιαννάκης, Πρωτοπρεσβύτερος.                                                        

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις τις τελευταίες 30 ημέρες

Η ιστορία της Μαρίας Λιουδάκη από τη Λατσίδα ήρθε στην επικαιρότητα με αφορμή την τανία "Το τελευταίο σημείωμα"

Καλή επιτυχία Μανόλη στα καθήκοντά σου ως Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Βραχασού

Η μεγάλη ξηρασία

Το τσουρί!

Ένα τραγούδι για τον Κων. Σφακιανάκη του Νικ. Κυπριγιώτη που αναφέρεται ως εμπειρικός θεραπευτής και μάγος(!!!) από τον Μ. Πυτικάκη

Η Μάχη στο Σελλινάρι 25 Νοεμβρίου 1827. Άγνωστες πτυχές της ιστορίας του τόπου μας

Το ταξίδι στο παρελθόν του χωριού μας συνεχίζεται...

Από την κριθοκουλούρα στη σταρένια φρατζόλα και αργότερα στην χάσικη

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ;

Ο Χρονονικόλης ή κατά κόσμον Νικ. Κυπριώτης ή Κυπριγιώτης