Έφυγε άλλος ένας ξεχωριστός Βραχασώτης...

POYLHS-MANOLIS
Ο Μανόλης Πουλής

Είπαμε να συναντηθούμε και να τα πούμε ρε Μανόλη αλλά εσύ μίσεψες...
Σαν αστραπή πέρασαν από το μυαλό μου μόλις το έμαθα πολλές στιγμές...
Από τότε που μου έφερες το πρώτο ηλεκτρονικό παιγνίδι και εσύ ήσουνα απόφοιτος του Πολυτεχνείου...
Από τότε που με τον αδελφό σου το Δημήτρη παίζαμε σκάκι και μου μαθαίνατε κινήσεις...
Από τότε που μου μάθαινες τη Τζάζ...
Από τότε στους "Κουραμπιέδες" στη Νεάπολη...
Και μετά στο Βραχάσι που είχαμε μετατρέψει το σχολειό σε θέατρο και ανεβάζαμε τη μια παράσταση μετά την άλλη...
"Πανοραμική θέα μιας νυχτερινής εργασίας"
"Το τάβλι".
"Το Κοντραμπάσο".
Από τότε με τις συναυλίες, με το Μίλτο, τους Χαίνηδες...
Μανόλη ήσουν ιδιαίτερος άνθρωπος και πολλές φορές δεν σε πολυκαταλάβαιναν οι άλλοι...
Είχες μια αθώα καρδιά και ένα μεγάλο πάθος για το θέατρο και την τέχνη...
Σαν τώρα θυμάμαι τον εκπληκτικό μονόλογό σου στο Κοντραμπάσο εκεί στο Βραχάσι, εκεί που κάναμε μαγικά πράγματα μια εποχή...
«..Κι αν θέλω να παίξω όλες τις νότες μιας χορδής από πάνω μέχρι κάτω.Tότε πρέπει ν' αλλάξω έντεκα φορές τη θέση του χεριού μου. Θέλει πολλή δύναμη. Πρέπει να πιέζεις τις χορδές σαν μανιακός, κοιτάξτε τα δάχτυλά μου. Να! Κάλους έχουν βγάλει, δείτε τα, κάλους κι αυλάκια. Πολύ σκληρά. Δεν αισθάνομαι τίποτε στα δάχτυλα. Πριν λίγες μέρες κάηκα κι ούτε που το κατάλαβα. Το πήρα είδηση επειδή μου μύρισε η καμένη σάρκα. Έχω ακρωτηριάσει μόνος μου τον εαυτό μου. Ούτε οι σιδεράδες δεν έχουν τέτοια δάχτυλα. Και τα χέρια μου είναι μάλλον λεπτά. Δεν είναι φτιαγμένα γι' αυτό το όργανο. Από μικρός είχα ξεκινήσει για τρομπετίστας. Κι εξάλλου, ποτέ δεν είχα και πολλή δύναμη στο δεξί μου χέρι, κι αυτό είναι εντελώς απαραίτητο στο κοντραμπάσο, γιατί με το δεξί κρατάει κανείς το δοξάρι κι αν δεν έχει αρκετή δύναμη, δε μπορεί να βγάλει ούτε μία νότα απ' αυτό το παλιόπραμα...».

Αντίο Μανόλη καλέ μου φίλε...

Τα συλλυπητήριά μου στην οικογενειά του.

Ν.Ι.Βλάχος

Διαβάστε ποιός ήταν ο Μανόλης Πουλής ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις τις τελευταίες 30 ημέρες

Ο Μιχάλης Πεδιώτης με τον Γιώργη Γουλιδάκη!!! Μια σχέση αγάπης και μίσους!

Τι μαγειρεύουν πάλι αύριο, μου λέτε;

Διασχίζοντας το Φαράγγι στο Σελλινάρι στις αρχές του 20ου αιώνα...

Ο Μανόλης Ιεραπετριτάκης πήρε το πτυχίο της Νομικής Σχολής σε ηλικία 75 χρονών!

Φωτογραφία από το 1925 του πρώτου αυτοκινήτου της γραμμής Ηρακλείου - Νεαπόλεως στο Βραχάσι!

"Τούτο τον κόσμο εμάθαμε"... λέει ο Γ. Κυβερνήτης

Ο Ζαχαρίας Φασουλάς δίνει συνέντευξη στο Βραχάσι το 1992

O Μιχάλης....