Ο "νοσταλγικός προσκυνητής"

Της 
Γεωργίας Λαζαράκη

Φωτογραφία της Georgia Lazarakis.

Σήμερα αποφάσισα να κάνω μια τρέλα και να βρεθώ στα χώματα που πρωτοπερπάτησα μπας και καταπραΰνω λιγάκι τα έντονα συναισθήματα του νόστου που με περικυκλώνουν .

Το καμπαναριό : ( Γιώργος Καλομενόπουλος ) 
Ο αγαπημένος τροβαδούρος του Ρεθύμνου . Τον αγαπώ ιδιαίτερα .

....Σαν έφτανε η Ανάσταση τι' ταν εκείνη η χαρά 
Που το κορμί μου φτέρωνε και σαν πουλί πετούσε·
να φτάσω τις καμπάνες σου να τις χτυπήσω γιορτερά
" Χριστός Ανέστη" χαρωπός ευτύς ως αντηχούσε.
Εγέρασα και ν' ανέβω πια στο κορμί μου δεν βολεί
μα μου χαϊδεύει την ψυχή κι έτσι που σε θυμούμαι ·
την θύμηση στρώνω χαλί και είς το πρώτο σου σκαλί 
- νοσταλγικός προσκυνητής - ξαπλώνω και κοιμούμαι .


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μου τον Άρη Ροβιθη τον Σισιολάτρη και τον αγαπητό Βραχασολάτρη Νίκο Βλάχο που με την αγάπη τους μας φέρνουν κάθε μέρα τοσο κοντά στον τόπο μας . 
Να είστε καλά .

Φωτογραφία: Άρης Ροβιθη και ο ιστότοπος 
Vrachassi Το λιμάνι του Σισού .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις τις τελευταίες 30 ημέρες

Ο Μιχάλης Πεδιώτης με τον Γιώργη Γουλιδάκη!!! Μια σχέση αγάπης και μίσους!

Τι μαγειρεύουν πάλι αύριο, μου λέτε;

Διασχίζοντας το Φαράγγι στο Σελλινάρι στις αρχές του 20ου αιώνα...

Ο Μανόλης Ιεραπετριτάκης πήρε το πτυχίο της Νομικής Σχολής σε ηλικία 75 χρονών!

Φωτογραφία από το 1925 του πρώτου αυτοκινήτου της γραμμής Ηρακλείου - Νεαπόλεως στο Βραχάσι!

"Τούτο τον κόσμο εμάθαμε"... λέει ο Γ. Κυβερνήτης

Ο Ζαχαρίας Φασουλάς δίνει συνέντευξη στο Βραχάσι το 1992

O Μιχάλης....